reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristina Neuszerova

Kristina Neuszerova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Kristina. Tesi ma. Mozte mi kludne tykat. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

O tom, kedy je ten správny čas

Kristina Neuszerova

O tom, kedy je ten správny čas

Na zaklade udajov na mojom obcianskom preukaze som uz nejaky ten cas dospela. Vzdy som sa na to tesila, ako keby to malo byt nieco vynimocne. Ze huraaaa, budem chodit do prace, budem mat manzela (podla vypoctov na mojej detskej rucke v mojom terajsom veku uz predsa budem mat manzela), deti ktore budem vychovavat a urcite im dovolim skoro vsetko co budu chciet – nie ako moja mama, lebo ved ona tomu nerozumie, dokonca som si myslela ze dospeli nepadaju z bicykla, nemaju modriny, chrasty a rozbite kolena (naozaj!), ze svet dospelych je jednoduchsi a nemaju ziadne problemy.

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 030x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu