reklama

Kríza nielen finančná

Som bez nápadov. Bez inšpirácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Je to pre mňa celkom nový stav, pretože som zvykla vymýšľať kadečo, pieklasom od výmyslu sveta, štrikovala som si, háčkovala, alebo len tak niečo„majstrovala“ (napriklad farebnu nastenku..)- skrátka mala som v hlavetoooľko nápadov a toľko chutí niečorobiť, objavovať... Moja hudobná vášeň sa mala u mňa dobre pretože somstále hľadala novú a novú, bola som veľký pirát. Dokonca som sa pokúšalakresliť. Ale to sa hneď ukázalo, ako zbytočná snaha.

Vôbec neviem, kedy nastala táto zmena. To len zrazu som zistila, že lenvstávam ráno do práce, sem-tam odbehnem do školy, potom prídem domov a somzrelá na večeru a posteľ. Na flákačky sa dostanem iba cez víkend... Ísťvečer niekam do baru? Radšej idem spať... Nápady? Žiadne..Nepredávajú niekde knihy Nápady aj pre dospelých? Ako deti sme takú mali...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám krízu... Nápadové suchoty... A viním za to okolie. Nie jev ňom žiadny podnet.. Naša kultúra stagnuje, pretláča sa do popredia„umenie“, ktorému vôbec nerozumiem.. ale nejde o to... Že mu nerozumiem bybolo este ok, ale nevyvoláva vo mne žiadne pozitívne emócie. Práve naopak. Celéleto som sa podkýňala o niečo veľmi podivné na Hviezdoslavovom námestí a skôrsom sa toho ľakala, ako by som to mala obdivovať. Teraz tam tiež celú krásnujeseň, listy, gaštany... zakrývajú rôzne podobizne somára domáceho...

Možno je chyba vo mne.. Ale kultúru, takú ozajstnú som už dávno nevidela. Všade samé akože alternatívne akože umenie.. Veď teraz je vzácnosť vidieť decká zo strednej v SND... Už tieto výletyzrušili? Nemám prehľad..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nechcem moralizovať ani sa sťažovať aké je všetko naprd. Nie je.. snáď. Iba si myslím, že tu nemáme len finančnú krízu.. Celý svet mi pripadá nejaký naruby. Ale dlho to nepotrvá. Raz to bude musieť skončiť. Možno padne meteorit.. :)

Som tak strašne nápadovo-inšpiratívno-slovne prázdna, že ani tento článok (ano, už som sa naučila, čo sa smie nazývať blogom), neviem dopísať...

Kristina Neuszerova

Kristina Neuszerova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Kristina. Tesi ma. Mozte mi kludne tykat. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu